wystarczy ze VIN auta z którego pochodzi mowy licznik będzie na czarnej liście to ASO nie zakoduje go nigdy. zawsze kodowanie online skończy sie niepowodzeniem.
wiem bo tak miałem. kupiłem licznik niby z rozbiórki auta ale VIN był na czarnej liście.
czarna lista czyli kradziony?
a wtedy czasem nie jest automatycznie powiadamiana policja?
wystarczy ze VIN auta z którego pochodzi mowy licznik będzie na czarnej liście to ASO nie zakoduje go nigdy. zawsze kodowanie online skończy sie niepowodzeniem.
wiem bo tak miałem. kupiłem licznik niby z rozbiórki auta ale VIN był na czarnej liście.
Chodzi o to ze na VAS sie podswietlało ze ten licznik nie pasuje do mojego auta mimo ze ETKA pokazuje tylko taki licznik z Maxi Dotem do mojego auta.
Byc moze mogł byc jakis problem z bazą VW?, sam juz nie wiem.
wystarczy ze VIN auta z którego pochodzi mowy licznik będzie na czarnej liście to ASO nie zakoduje go nigdy. zawsze kodowanie online skończy sie niepowodzeniem.
wiem bo tak miałem. kupiłem licznik niby z rozbiórki auta ale VIN był na czarnej liście.
czarna lista czyli kradziony?
a wtedy czasem nie jest automatycznie powiadamiana policja?
niby tak. mój licznik był na czarnej liście. Nie dało sie go zakodować online. ASO zgłosiło na policje ze są problemy z licznikiem i oni sprawdzili po VIN ze podobno jest z innego źródła. pokazałem dowód zakupu i po sprawie. licznik jeździ w zamontowany w autku.
Marillo- jak masz piny do liczników to możemy sie spotkać i sprawdzić. jeżeli było by inne immo to niema możliwości odczyty bloków pomiarowych w VCDS tj. czy kluczyk nadaje sie do kodowania czy immo jest gotowe do kodowania.
pozostaje jeszcze sprawa czy licznik jest sprawny?
Witam chlopaki,dawno mnie tutaj nie bylo ale znowu potrzebuje waszej pomocy.
Otoz chce wymienic licznik bez maxi dota na taki z tym ustrojstwem,moje pytanie brzmi jaki nr. ma moj licznik a jaki powinienem miec zeby byl z maxi.Autko to skoda octavia II z 2007 a dokladna data produkcji to 17.10.2006 .Pozdrawiam i licze na was
Witam
Po dlugich poszukiwaniach udalo mi sie zakupic licznik z maxidot do O2FL, ale z peknieta szybka. Licznika jeszcze nie otrzymalem, a zastanawia mnie w jaki sposob wymienia sie szybke. Czy szybka jest przyklejona, a moze jest zespolona z jedna z czesci obudowy licznika i wystarczy wymienic obudowe? Ma ktos doswiadczenie w tym temacie?
DIESEL:
do 28.05.2006:
1Z0 920 842 D - AZV, BJB, BKC, BXE, BKD, BMM
od 29.05.2006 do 25.05.2008:
1Z0 920 842 D - AZV, BJB, BKC, BXE, BKD, BMM
1Z0 920 842 E - BMN
od 26.05.2008:
1Z0 920 842 H - AZV, BJB, BKC, BXE, BKD, BMM
1Z0 920 842 J - CEGA
Mam pytanie, mam oct II mint z 10.04 - wiec wobec powyższego wykazu żeby mieć MFA potrzebuję licznik 1Z0 920 842 D, jednak w necie niektórzy podają, że potrzebny jest 1Z0 920 841 D, który też był montowany. Wiec jak jest naprawdę?
"Kwestia liczników - może komuś sprawę ułatwi:
Liczniki i ich numeracja 1Z0920...
8xx to Europa
9xx to wersja GB
dotyczy tylko maxi-dot
841 A benzyna 1,4 od 03/04 do 05/06
841B był dla silników benzynowych 1,6 i 2,0
841C benzyna 200KM
841D dla Diesla 03/04 do11/05
841E dla Diesla 11/05 do 05/06
842 nowszy licznik po 2006.06 tych liczników nie zamontujesz w autach <- czerwca 2006
842A benzyna 1,4 od 05/06 ->
842B benzyna 1,6 i 2,0
842C RS benzyna 200KM
842D diesel 105 KM i140 KM
842E RS diesel 170KM
Tak tu sobie czytam.
To mogę mieć maxi-dota w mojej o2fl z 2009 kupując tylko licznik?
Witam
Zalezy jaki masz moduł pod kierownicą ,jesli masz komputer teraz u siebie to nie powinno byc problemu bo ten sterownik obsłuży maxi dota. Tylko musisz kupic licznik z Maxi Dot pasujący do Twojego auta
W takim razie jesli nie masz VCDS albo innego programu to najprosciej bedzie jak odkręcisz osłone kolumny kierowniczej to wtedy zobaczysz pod spodem ten moduł i jego oznaczenie
Mam licznik 1Z0920803D i udało mi się kupić licznik z MAXI Dotem 1Z0920843D (ma pękniętą szybkę, ale przełoże od swojego starego)
Jestem umówiony na kodowanie, ale ASO dopiero za 2 tyg. mają wolny termin.
Pyt. 1
Czy dla sprawdzenia licznika mogę go sobie teraz podłączyć do mojej OIIFL, przetestować, pobawić z kodowaniem i potem wstawić stary licznik (do czasu wizyty w ASO)?
Nic się nie rozkoduje mi się w immo?
Odpalę potem smochód normalnie na starym liczniku?
Pyt2.
Obecnie mam manetkę do sterowania kompem oraz kierownicę multi. Jak mi ASO wstawi i zakoduje licznik z MAXI Dotem to czy mogę wymontować prawą manetkę i sterować Maxi Dota tylko z kierownicy? Czy lepiej zostawić manetkę? Wtedy miałbym podwójne sterowanie - z manetki i z kierownicy?
Pyt2.
Obecnie mam manetkę do sterowania kompem oraz kierownicę multi. Jak mi ASO wstawi i zakoduje licznik z MAXI Dotem to czy mogę wymontować prawą manetkę i sterować Maxi Dota tylko z kierownicy? Czy lepiej zostawić manetkę? Wtedy miałbym podwójne sterowanie - z manetki i z kierownicy?
A jak po usunieciu manetki bedziesz obsługiwał spryskiwacze ?
Musisz załozyc inna manetke bez obsługi kompa. Jesli zostawisz ta manetke co masz u siebie to po prostu nie bedzie obsługiwac kompa i bedzie tylko wywalac bład nic wiecej.
Ad1 - tu niech sie wypowiedza bardziej kompetentni
Pyt2.
Obecnie mam manetkę do sterowania kompem oraz kierownicę multi. Jak mi ASO wstawi i zakoduje licznik z MAXI Dotem to czy mogę wymontować prawą manetkę i sterować Maxi Dota tylko z kierownicy? Czy lepiej zostawić manetkę? Wtedy miałbym podwójne sterowanie - z manetki i z kierownicy?
A jak po usunieciu manetki bedziesz obsługiwał spryskiwacze ?
Musisz załozyc inna manetke bez obsługi kompa. Jesli zostawisz ta manetke co masz u siebie to po prostu nie bedzie obsługiwac kompa i bedzie tylko wywalac bład nic wiecej.
Ad1 - tu niech sie wypowiedza bardziej kompetentni
Pozdrawiam
LOL - poszedłem na skróty - oczywiście że nie chce całkowicie wymontować prawej manetki - tylko wrócić do starej - bez sterowania kompem.
Komentarz